Söndag

21:34:33 2012-06-24
Över midsommar var jag hos Andreas. Vilket var jätte kul! De hade främmande som de brukar ha och de brukar också köra kubb vilket vi fick va med på. Tjejer mot killar. Och vi tjejer vann såklart! Två av två gånger! Sen har vi kollat på film, Spelat mario cart, gått på promnad och massa mer! Jag fotade lite på promnaden som jag ska lägga upp!
 
I dag vaknade jag vid elva och gick upp och gjorde mig i ordning. Jag blev sjukt sugen på chips efer ett tag så jag åkte iväg och köpte det. Men eftersom jag inte har ätit godis på en nästan två veckor så car det inte gott alls! Men det är ganska bra att jag inte äter mycket godis längre! Samma sak med mat! Jag orkar inte äta mycket alls innan jag är proppmätt! Så köpa chips va bara slöseri med pengar -.- Me men ;) Jag har ju lyckats gå ner fem kilo så det är inge fel ;)
 
Runt halv fyra åkte jag till jobbet för att jobba fyra timmar. Jag fick stå i dt´n. Det var ganska ycket folk men det gick bra ändå. Så det märks att jag börjar bli bättre på att stå i driven!
 
Och nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen och bli fri från pommes lukt!
 
Här är bilderna jag tog i lördags. Nu har jag inte redigerat någon av bilderna men ni får ta de som de är ;) 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback