Söndag

12:20:44 2012-06-17

Igår var jag hos Andreas hela dagen. Det blev film, mario cart, just dance och massor med mat! Jag åkte hem runt tolv och gick och la mig på en gång!

I dag ska jag jobba 17-21. Innan det är dags att åka har jag ingen aning om vad jag ska göra! Men jag hittar väl på något :) Jag har ju sommarlov så jag behöver ju inte tänka på att det är skola i morgon.

Nästa vecka kommer se ut ungefär såhär:

Måndag: Jobba 12-15.
Tisdag: Jobba 16-20.
Onsdag: Träffa Emma, Frida Och Linnea?
Torsdag: Jobba 15.45-20.
Fredag: men Andreas
Lördag: ?
Söndag: Jobba 16-20.

Jagska jobba ganska mycket nästa vecka men det är ju bara tre eller fyra timmar så jag hinner med annat också :) Vilket är ganska skönt :)

Nu ska jag försöka hitta på något att göra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback