Sova? Ja tack!

15:49:51 2012-06-08

Nu är jag äntligen påväg hem efter en lång vecka med massor med jobb! Vi är nu klara med tredje medleyt vilket betyder att vi har fått in stämmor och dans till tre hela medleyn på fyra dagar! vi har slagit rekord sa lärarna ;)

Igår var Mysan hemma från skolan så jag fick med Andreas hem i stället. Vilket va jätte kul :)
I dag blir det ingen ridning heller så mitt schema för resten av veckan är ganska förstört ;) men jag kan säga att det är tur att jag inte ska rida i dag! Jag hade inte orkat ta mig dig ens!
Så nu när jag kommer hem ska jag kolla på film och lägga mig tidigt! Såhär trött va det länge sen jag va! men som tur är är det ju helg nu så jag får vila upp mig lite i alla fall! Sen är det en hård vecka igen!

Såhär kommer förmodligen nästa vecka se ut:
Måndag: skola. Jobba 17-20.30
Tisdag: skola. Öppet genrep
Onsdag: skola. Show på kvällen och på dagen.
Torsdag: skola. Show för skolan.
Fredag: skola. show för studenterna. Tjejkväll?
Lördag: ?
Söndag: jobba 17-21

Det ska bli riktigt skönt att inte göra något på lördagen kan jag säga! Då ska jag njuta av att sommarlovet börjar och att jag är ledig från skola och plugg!

Nu ska jag kolla på vägen så att jag inte börjar må illa ;)

Lördagen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback