Wide awake

12:16:11 2012-06-27
I morse vaknade jag redan vid halv tio. Riktigt tidigt för att vara mig! Jag försökte äta frukost ute på altanen förut men det var så kallt så jag fick gå in. Jag trodde det skulle vara varmt i dag -.- Det såg i alla fall så ut! Så jag tog på mig tshirt men nu sitter jag med fleece tröja -.- Sommaren är inte den roligaaste i år!
 
I dag ska jag i alla fall vara med Andreas. Så vi får se vad vi hittar på :) Jag vet att jag ska göra mat i alla fall ;) Johan och jag får hjälpas åt med attl sånt när vi är hemma själva och igår gjorde han det och jag gick med Caesar. Så i dag har vi bytt. Jag får nog ta Caesar i morgon. Då ska jag rida också så det blir mycket motion! Men det är bara bra ;)
 
Jag såg att jag har rivmärken på armarna och på magen från igår när jag höll i Mimmi. Hon är såå snäll den katten -.- Men hon kan va mysig när hon vill också. Vilket inte händer jätte ofta -.-
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback