Flowers

18:51:02 2012-03-11
I morse vaknade jag vid tio ungefär så jag gick upp då. Jag hade redan sovit till och från sen åtta så det var lika bra ;)

Det var ju riskettan i dag. Vi fick se en film som jag redan hade sett en gång på teorin och den blev ju itne bättre! Sen fick man bara höra sånt som man har  huvudet om att man inte ska köra när man är trött har druckit eller tagit droger. Men jag måste ju gå den innan jag tar körkort så det är skönt att ha den avklarad i alla fall! Nu är det bara en eller två körlektioner, teoriprovet och uppkörning kvar!

I veckan som kommer nu ska jag äntligen få dt-utbildningen! Vilket ska bli jätte kul! Min chef pratde om att jag skulle få utbildning i köket snart också vilket också ska bli kul! Då kan jag ju allt liksom! Hoppas bara att det inte blir uppskjutet som dt-utbildningen har blivit jätte länge nu!

Såhär kommer min vecka se ut:

(jag skriver jobba? där jag kanske kan få utbidningen)

Måndag: Skolan. Geografiseminarium. Jobba?
Tisdag: Skola. Svenska prov. Öva ensamble efter skolan.
Onsdag: Skola.
Torsdag: Skola. Jobba?
Fredag: Skolan. Jobba?
Lördag: Till Linnea för vampire diaries maraton!
Söndag: Hem från Linnea.

En ganska skön vecka med ganska lite plugg.

Nu ska jag gå ner och ta en macka



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback