Fredag!

15:51:59 2012-03-16

Idag var det ju lunchkonsert! Jag var jätte nervös innan soundchecken men när vi hade gjort det så försvann det bara! Så himla skönt! Så spela gick ganska bra eftersom jag inte var nervös! Det är kul att jag för en gångs skull har en bra känsla efteråt!

På bussen hem satt jag med Frida, Ebba och Gus och pratade hela vägen. Riktigt trevligt!

När jag väl kom hem så skulle jag släppa ut Caesar i trädgården, men han stallde sig bara i dörröppningen och kollade på mig som "du är inte klok". Och sen gick han in och la sig igen. Snacka om lat! men han har varit i harge uddar med mamma och en av hennes kompisar och han blir alltid ganska trött efteråt!

Nu sitter jag och väntar på att Emma ska komma så ska vi ha lite filmkväll eller vad man ska säga ;) Kul ska det bli i lalla fall!

Appropå trött hund! Nu ligger Caesar och pratar i sömnen på nedervåningen! Det låter så himla gulligt när han gör det så det är inte sant!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback