Give me love

15:36:14 2012-03-29

Nu sitter jag på bussen som snart kommer gå hemåt. När jag kommer hem ska jag plugga till företagsekonomiprovet som är i morgon. Och sen ska jag träna. Jag tror tror jag ska träna först för då hinner jag slappna av lite efter att ha varit i skolan hela dagen.

Det är ju bara i morgon kvar och sen är det lov! Så himla skönt! På livet ska jag plugga, jobba, ha vampire diaries maraton med linnea (fortsättning sen förra gången), kanske träffa Sara, och sen ska jag bara njuta av att ha lov!
Det är ju så mycket lov på vårterminen vilket gör att den terminen går mycket snabbare! Sen blir det ju ljusare nu också vilket gör att det blir lite lättare att ta sig upp på morgonen till skolan. Även fast motivationen till att gå i skolan är noll!

Nu ska jag som vanligt låta musiken föra mig hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback