Here we are

17:19:49 2012-03-28

Skolan i dag var ganska seg! Även fast vi slutade tidigt. Men vi hade alla lektioner i dag så det är väl därför ;) I morgon ska jag på matte i stödet. Så hoppas vi på att jag kan lyckas få G i matte B också! Jag ska ha matte där i stället så att jag kommar klara mig för så som jag har nu på lektionerna kommer inte hålla så att jag får ett G!

När jag kom hem satte jag på en massa Spirit låtar för att jag blev så sugen på att se filmen! Så snart ska jag sätta på den. Jag ska snart också hoppa in i duschen så att jag kan få bort oljan! Det är så himla skönt att få ur den när man har haft den i i lite mer än en halvtimme!
Än så länge tycker jag att det har funkat! Jag tycker att mitt hår har blivit tjockare och längre! Jag tog en bild för några dagar sen men jag tänkte vänta en månad till innan jag lägger upp dom. Mamma ska toppa mitt hår i helgen så då blir det ju såklart lite kortare men om det ska växa så måste man ju! Och växt har det gjort! Jag hade toffs i dag och mitt hår hängde till och med ner på ryggen från toffsen! Vilket det inte har gjort på flera år! Så himla kul! 

Nu ska jag hoppa in i duschen!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback