Is this really happening?

17:46:50 2012-03-01
Idag var det en ganska lugn skoldag faktiskt! Två av lärarna var hemma vilket var ganska skönt! Jobbet som lärare borde vara jätte otacksamt egentligen. Eleverna blir jätte glada om man är sjuk och jublar om man får sluta tidigare. Så vara lärare borde egentligen inte vara så kul. Men dom som har det jobbet borde ju tycka det. Få chansen att lära andra och se när de förstår.

Efter skolan så tog jag på mig träningskläderna och gick ut på långpromenad med Caesar. Jätte skönt med solen i ansiktet som värmde som satan! Caesar var hur go som helst och gick med hängande koppel hela vägen. Vi mötte pappa vid bussen och gick sen hem igen. Vi var nog ute i en timme eller något för att jag gick så pass snabbt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen kolla på one tree hill. I morgon däremot när jag kommer hem ska jag plugga. Göra engelska och gemu så att jag får det gjort! Vi fick en engelska grej i dag som vi skulle göra tills på måndag och jag somhade sett fram emot en pluggfri helg!

D3b96b5b000afb944f4fa5d7_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback