Kul

18:03:33 2012-03-15

I dag vaknade jag tjugo i sju och var klarvaken. Sen lyckades jag somna om tills klockan ringre vid sju och då var jag super trött! Typiskt att jag skulle somna!

I dag på sista lektieonen som var musikproduktion skulle vi öva på ensamblen i stället för några som håller på och grejar med den nya musiksalen skulle sätta in el och då va de tvunga att stänga av. Så det skulle bli svart och då fick vi som ska ha lunchkonsert i morgon lite panik! Så vi fick som sagt tillåtelse att öva i stället. När vi hade övat klart så kom Daniel, en musiklärare och sa till mig och Emma att de var en konsert i Scala så vi gick dit och kollade. Då var det de som har musik som individuellt val som skulle ha uppspel för varandra. Lite kul att vi fick kolla! De var faktikt jätte duktiga! Nästan bättre än oss som faktiskt är esteter! Så i morgon om jag gö bort mig kommer det bli lite pinsamt eftersom då var de bättre än oss! Fast de har haft ganska länge på sig att öva medans vi bara får några veckor. Men dom var som sagt jätte duktiga och det var kul att se!

När vi hade slutat satt och och emma kvar och spelade piano och sjöng. Vid fyra gick jag upp mot pappa för att få köra hem. Då åkte vi till dekaltrycket och hämtade ut en grej till pappas jobbarkompis som fyller. Sen till apoteket för att köpa halstabletter. Sen till ica för att köpa mjälk åt mig. Jag har ju laktosfri så det är inte lätt att komma ihåg när mamma och pappa handlar. Det är liksom inget som jag har behövt ha länge. Som med vanlig mjölk.
Och nu håller jag på och gör mat åt mig och pappa. Mamma är och jobbar och Johan är hos en kompis. Han
har studiedag i dag och i morgon! Men jag får ju det på måndag ;)

Nu jäklar har jag skrivit! Men nu ska jag sluta och kolla till potatisen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback