Måndag

19:32:01 2012-03-12

Skola i dag då. Dagen rullade på ganska snabbt. Jag fick träffa Lottas kompis, trevligt! :) Förbannad på gemun hann jag bli också! Jag lyckas inte höra basen så att jag kunde hitta vart på pianot tonen var och då kunde jag inte planka klart låten. Förbannad som tusan!

När jag kom hem satte jag mig och pluggade till svenska provet jag har i morgon. Jag hoppas att jag får bättre resultat i morgon!

Jag har nu tagit en ledighetslapp till uppkörningen och det börjar sakta sjunka in att det inte är lång tid kvar!

På onsdag ska jag och Frida gå ut och gå så jag hoppas på samma fina väder som i dag! Det har varit superhärligt! Jag tog till och med skinnjackan till skolan och gick med den öppen till bussen!
När jag och Emma gick till bussen när vi hade slutat så blåste det lite och då sa hon att det blåser ju inte ens kallt! Så himla härligt! Jag gick också på en liten promenad men Caesar för en halvtimme sen och det var fortfarande inte kallt! Så jag hoppas på vår nu! Härligt med blommor, grönt gräs, knoppar på träden! Vid min födelsedag brukar det alltid precis ha blivit vår men i år är den ju ganska tidig. Vilket itne gör något alls! Det är bara skönt med en värmande sol!

Jag får lite lust att rida när det är sånt här fint väder! Så jag tror faktiskt att när det blir lite mer vår ska jag nog prata med Johanna som har Tritla om jag får rida lite :)

Nu ska jag nog kolla igenom svenskan igen och hoppas på att jag kan få allt att sitta tills i morgon!














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback