Måndag

19:44:32 2012-03-26

Dagen började med körlektion. Vilket gick ganska bra. Jag ska bara kolla mer över axeln.
Sen skulle vi ha engelska men våran lärare hade nationella och då är vi i grupper så vi hade ingen engelska. Sen var det geografi då vi bara skrev förklaring på några ord. Sen var det lunch och världens håltimme! Tobias (företagsekonomi) var magsjuk så vi hade ingen lektion. Sen som sista lektion hade vi gemu. Då fick vi jobba själva med lite frågor. Så dagen har varit väldigt lugn!

Vi har ingen svenska i morgon om man är klar med redovisningen och engelskan är nog samma som i dag. Sen är förmodligen Tobias hemma i morgon också vilket betyder att vi kommer ha två lektioner. Så i morgon blir nog också en lugn dag!

Nu på kvällen har jag gjort klart en engelska grej. Övat på STIM till musikprojekt. Och pluggat lite företagsekonomi. Men vi får se hur det går. Jag förstår inte jätte mycket men men.

Nu ska jag kolla på film innan jag går och lägger mig för kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback