Movie

22:14:59 2012-03-24

Nu är jag hemma efter en kväll med tjejorna. Jag jobbade förs 12-16. Sen kom de och hämtade mig efter fyra någongång. När vi kom fram till Örebro gick vi till ett ställe där vi hade tänkt att äta. Det såg riktigt fint ut! När vi hade stått och väntat på att få gå och sätta oss så kommer det fram en till oss och säger att det är fullbokat men att vi skulle komma tillbaka om en halvtimme. Men vi ville inte satsa på att vi skulle få ett bord då heller så vi gick vill pizza planet i stället. Där Linnea fick beställa sin första öl! Lite stort! Vi andra tog varsin cola men det tycker jag är mycket godare än öl! Nu kanske man inte ska skriva så eftersom jag inte är 18 än men alla har väl smakat? Jag har faktiskt aldrig gjort något mer än smakat! Och jag fyller ju snart också! Men nog om det. När vi hade ätit upp ¨så gick vi bort till bion för att se om det fanns någon bio att gå på. Vilket det fanns. Hunger game som kom ut igår hade 27 platser kvar! Så v tog fyra av dom! Vilet resulterade till att vi fick sitta på andra raden, men det var det värt! Filmen var super bra! När den var klar kom mamma och hämtade oss och sen körde vi hemåt. Jag körde faktiskt oss dit och hem! Med kompisar i baksätet! Det dröjer inte länge innan det bara kommer vara jag och kompisarna i bilen! Så det är bra att jag får öva och klarar av det när det väl är dags!

Nu ska jag sätta på en film och sen gå och sova för att ladda upp för jobb i morgon!

the-hunger-games-soundtrack-expected-to-debut-at-number-one



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback