Music

21:53:58 2012-03-23

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart sätta på en film innan jag ska gå och sova.
I morgon ska jag först jobba 12-16 och sen ska jag byta om snabbt med pomesfrites lukt i håter och springa ut till bilsen full med kompisar som är redo för födelsedagsfirande! Vi ska äta på restaurang, och då menar jag inte mcdonalds, sen får vi se om vi kanske ska kolla på bio också. Vi får se vad vi hittar på :) Jag kanske klarar av att köra när jag har mina kompisar med. vi får se ;) Mamma är i alla fall jätte snäll och skjutar oss till Örebro! Tack!
Kameran följer såklart med i morgon med fulladdat batteri! Så det blir nog några nya bilder som går att visa från dagen!

Nu ska jag sätta igång filmen och dyka ner i godispåsen!

Mamma och jag på Kreta. Därav röda ansikten och bakåtslickat hår ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback