Onsdag

16:55:51 2012-03-07

Det blev ingen utbildning i dag. Så jag ska få den nästa vecka. Då det var flera som skulle få utbildningar. Så det ska nog bli bra :)

I morgon ska jag till universitetet på dagen för att kolla lite vad som finns och sånt. Efter det ska jag hem och börja plugga till svenska provet som jag får göra om. Jag hade inte väntat mig något annat kan jag säga ;)
Men men jag gjorde ju i alla fall så gott jag kunde och nu måste jag försöka göra jätte helt enkelt!

På fredag ska jag, Emma och Frida hem till Linnea.
På lördag ska jag jobba och på söndag är det riskettan. Sen där emellan ska jag trycka in promenader i hög fart och lite sånt! Sen måste jag ju plugga vilket sim vanligt är det tråkigaste som finns!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback