Plugg

14:36:21 2012-03-22

Jag hade så himla ont i magen i morse så jag blev hemma i dag med. Men i morgon ska jag gå. Då är det prov och utvecklingssamtal.

Nu har jag nyss skrivit klart en svenska redovisning och gjort en power point till. Jag vet inte när det ska vara klart så det är lika bra att göra ;) Skönt att ha det klart liksom så att man slipper få panik dagen innan den ska vara klar. Och nu ska jag sätta mig med företagsekonomin som vi har prov på i morgon. Pappa var snäll och hämtade mina böcker i skolan igår så att jag fick hem dom. Annars hade det nog inte gått bra alls på provet! Sen när jag är klar med det så ska jag nog sätta mig lite med körkortsteorin. Jag gjorde klart alla uoogifter i boken i går så nu är det plugga in allr som gäller. Skyltar, regler, m.m. Det är ju ganska mycket som ska in och det är ju inte lång tid kvar nu ås det gäller att plugga gärnet!

När jag gjorde min redovisning i svenskan fick jag reda på att de håller på och gör en film av Stephanie Meyers genom dina ögon! Som jag har väntat! Boken är grymt bra så jag hoppas att filmen bli lika bra!

Nu ska jag sätta igång med företagsekonomin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback