Redan klar

19:59:00 2012-03-02

Jag har redan gjort det jag skulle göra i dag och imorgon. Jag har städat, gjort klart gemun, gjort uppsatsen i engelskan och varit och handlat. Vi ska och handla godis i morgon när de andra har kommit, men jag har köpt alla taco grejor i alla fall :) Eller ja vi glömde tacokryddan men det får jag köpa i morgon :)

Sen hittade jag en bok på ica som jag vill beställa nästa gång jag får lön. Sen ska jag också lägga undan lite pengar varje månad så att man skulle ha om det skulle krisa. Vilket jag inte tänkte på den här månaden -.- Så den här månaden får jag leva som en som inte jobbar och bara lever på studiebidraget ;) Men det är inte så farligt :)

Nu ska jag kolla på film :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback