Short

12:16:56 2012-03-27

I morse hade jag en ganska lång sovmorgon. Jag kunde ta 8.45 bussen. Sen hade vi en lektion och gick sen för att kolla om Tobias var här i dag. Men han var hemma så då gick vi och pratade med dan som vi har i infolayout. Vi kom överens om att om vi sa till alla att vi ställde in lektionen sprick vi åka hem! Så nu har vi pratat med alla. Och därför sitter jag nu på bussen hem! Så himla skönt!

Så nu ska jag först hem och äta. Sen ska jag träna lite! För nu ska allt överflödigt bort! Jag kan inte hålla på så som jag gör! Jag äter ju som jag gjorde när jag red och eftersom jag inte gör det längre så försvinner ju inget. Vilket sen syns på midjan -.- så därför ska allt nu bort!

Nu ska jag låta musiken ta över i stället för att skriva ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback