Sunny

17:46:38 2012-03-13

I dag har det varit nästan lika fint väder som igår! Hur skönt som helst!

Skolan har flytit på som vilken tisdag som helst. Den jobbigaste dagen på hela veckan med andra ord! Men Det är ju bara en av sju dagar så man står ut ;)
Efter skolan övade vi ensable som jag skrev igår. Vilket gick bättre än jag trodde! Vi ska öva på torsdag efter skolan också, så förhoppningsvis kan det sitta på fredag!

Jag tog direktbussen till skolan i dag. Premiär! Vilket var jätte skönt! Jag får sova en halvtimme längre och jag får sitta kortare tid på bussen! Så numera blir det direktbuss som gäller de dagar då jag inte har sovmorgon!

På fredag får jag med mig Emma hem efter skolan. Kul! Det är mycket kompisar nu! Men det är bara kul! Jag sitter ju bara hemma annars!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag ska sluta skriva ;)


Lyssna på de här sammtidigt! Den under med lite lägre volym än den över!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback