Universitetet

17:47:49 2012-03-08
I dag har jag varit på universitetet i Örebro. Det verkar vara väldigt fint och bra att gå där så jag tror att om jag hittar någon utbildning som passar mig så blir det nog där jag hamnar efter gymnasiet.
När jag hade kollat klart på det jag skulle så mötte jag Frida och så satte vi oss på bussen till stan för att äta. Det blev burger king ;) Riktigt gott eftersom man var jäåtte hungrig vid det laget!
När vi hade ätiti klrt gick vi mot stationen för att sätta oss först på tåget och sen i Hallsberg sätta oss på bussen hem. Det var riktigt trevligt att få sällskap av Frida!

I morgon är det först skola och sen följer Emma med mig hem för att vänta på Frida och Linnea som slutar tidigt. Sen ska vi ut till Linnea. Vilket ska bli jätte kul! Så i morgon blir det nog inte så mycket bloggning! Men ni får nöja er med det ni får ;) Jag har ju ett liv som inte inehåller bara bloggning! ;)

Här är några väldigt gamla bilder på Mig, Linnea, Emma och Frida!



Lutande tornet i Pisa!




Ludvig får vara med på ett hörn också ;)


Och Christian







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback