Väntar

19:05:25 2012-03-30

Pappa frågade mig och Johan förut vad vi ville äta. Men vi kom inte på något alls. Så tillslut sa pappa: men säg pizza någon gång. Så nu har jag kört pappa först till Ica och sen till pizzerian. Slänga med lite övningskörning är ju aldrig fel ;)

Sen i kväll ska jag kolla på film och mysa med lite godis! För i morgon bär det av mot farmor som fyllde i veckan! Då blir det övningskörning då med ;)
Det är ju i te lång tid kvar så jag måste plugga körkortsteori i massor! Och eftersom vi åker till farmor i morgon tänkte jag ta med boken så kan jag läsa lite när jag har tid. Jag måste också köra massor nu så att jag känner mig jätte säker på körningen med! Jag kommer vara hur nervös som helst! Men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att mitt bästa räcker! Man kan alltid vara nöjd så länge man har gjort allt man kan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback