Want to go home!

06:44:11 2012-03-06

Nu sitter jag på bussen som strax kommer gå mot skolan. Jag når skit i dag så jag stannar hellre hemma och kryper ner under täcket och sover tills i kväll! Men nej det får jag inte. Även fast jag inte mår någe bra :( ont i halsen, hängig, Snorig, orkeslös, fryser som en gris! Men jag får väl försöka ta mig igenom skoldagen i alla fall. Läggs mig vid halv åtta åtta och hoppas på att jag mår bättre i morgon!

På torsdag ska jag till universitetet på studiebesök eller vad man ska kalla det. Och på fredag ska jag hel till Linnea med Emma och Frida. Får se vad vi hittar på ;) på lördag ska jag jobba och på söndag är det riskettan inför körkortet. Så resten av veckan är det fullt upp! Förutom i dg och i morgon då:) så då ska jag försöka att få mig att må bättre.

Nu ska jag försöka få upp värmen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback