10 saker ni inte visste om mig

19:53:29 2012-05-17

* Jag är jätte rädd för döden
* Jag har alltid gillat djur
* Jag har jätte svårt för att ta tag i saker
* Jag älskar att läsa böker och kolla på serier. För ett tag få vara någon annan liksom
* Jag har alltid tyckt att jag varit tjock
* När jag gick i femman hade jag storlek 41 på skor men nu har jag 38/39
* Jag älskar att fota men jag har ingen aning om hur jag gör får att få bilden bra
* Jag hittar aldrig kläder i affärer men på internet hittat jag hur mycket som helst
* Jag tror inte på mig själv så som jag borde, noll självförtroende
* Jag ville bli delfinskötare när jag var liten

Något kanske ni inte visste om mig i alla fall ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback