<3

18:21:09 2012-05-14

I believe there is a force in this world that lives beneath the surface, something primitive and wild that awakens when you need an extra push just to survive, like wildflowers that bloom after a fire turns the forest black. Most people are afraid of it and keep it buried deep inside themselves. But there will always be a few people who have the courage to love what is untamed inside us.

Det var ett och ett halvt år sen jag släppte dig. Vilket känns som igår. Även fast det var svårt i början insåg jag för ett år sen att smärtan i mitt bröst började lätta. Du hade det bra. Vilket jag fick se med mina egna ögon. Då släppte min oro. Så minnena vi nu har kommer alltid att finnas kvar. De kommer också göra så att jag inte kommer känna på samma sätt för en annan häst. Åren med dig var de underbaraste som fanns! Nu väntar fler underbara år fast utan dig. ♥



















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback