Äntligen fredag!

06:38:51 2012-05-04

I dag är det äntligen fredag om någon skulle ha missat det ;) jag skulle gärna lägga mig i min säng och sova tills på måndag! Jag är så jäkla trött! Jag hoppas att det blir bättre så att jag orkar i kväll! Jag får ju sova i morgon ;) då ska jag inte göra något alls! Förutom att Frida kommer en liten stund för att få sitt hår flätat till en dansuppvisnkng. På söndag däremot ska jag jobba 11-15. Då ska jag också ta bilen själv till jobbet för första gången! Men det går nog bra. ;) Sen på kvällen ska jag nog plugga och samla mig inför en vecka med sjukt mycket i skolan! Vi har ett prov varje dag! En dag har jag två prov också! Helst sjukt hur lärarna tänker ibland! Det är en massa kursprov som ska klaras av. Men då kunde ju lärarna kanske ha lagt deras prov på en annan dag?!

Nästa vecka är det dags för våran konsert! Det kommer bli jätte pirrigt! Men jag ska nog ta mig igenom det också!

Nu ska jag snart börja gå mot bussen så nu måste jag skuta skriva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback