Done

20:29:49 2012-05-30

Nu har jag gjort klart allt som jag skulle göra i kväll. Det vill säga dammsuga och göra en uppgift till info layouten. Uppgiften får väl bli som det blir! Jag har i alla fall fått alla uppgifter klara så som de ska och det är några veckor kvar tills vi slutar! Jag ska göra det allra sista på den i morgon när vi egentligen ska ha engelska och sen skicka iväg den :) Vi har varken engelska eller matte i morgon! Jätte skönt! Vilket betyder lång sovmorgon och håltimme. Det gör mig faktiskt inget att ha håltimma, det är ganska skönt! Jag slutar såklart Mycket hellre tidigare men nu går det inte att ändra på :) Jag får njuta av de två sista och lugna dagarna innan det är dags för estetveckor på måndag! Så blir det massor med jobb kan jag säga! Vi kommer va helt slut på kvällarna! Vi ska sjunga, det låter inte så jätte jobbigt men när man sitter där med alla grajor som ska in i hjärnan, alla stämmor alla texter, man blir helt borta! Sen ska vi också bygga scen och lära oss steg till själva showen. Vilket inte är helt lätt. Lärarna ändrar lite här och lite där och tillslut så är allt en enda röra! Men det är också jätte kul! Det är ju faktiskt min sista studentshow! Nästa år kommer det vara jag som sitter i publiken och har en fin klänning och en vit mössa på huvudet! Längtar som satan!

Nu ska jag hitta på något att göra innan det är dagsa tt sova :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback