Fläta

19:04:31 2012-05-12

I morse vaknade jag vid tio. Jag gjorde mig i ordning och gick ut på långpromenad med Caesar. När jag hade kommit halvvägs så kändes det som att någon ryckte ut mina äggstockar så jag skyndade mig hem. Det blev i alla fall en långpromenad så Caesar fick sin motion i alla fall :)
Sen har jag pluggat företagsekonomi, och försökt få in texten och melodin till mysans och min låt som vi har gjort till musikproduktionen. Vilket var svårare än jag trodde att det skulle vara! Det var ju ändå vi som kom på den! Men jag ska öva i morgon också så hoppas jag att jag kan få in den :) sen måste jag också plugga mer på företagsekonomin eftersom vi har prov på måndag. Det kommer nog inte gå så jätte bra för jag förstår verkligen inte varför jag inte lyckas få in allt i huvudet! Det vi håller på med nu är sjukt svårt men jag ska göra mitt bästa i alla fall :)

Jag gjorde en fläta förut som blev mycket längre än jag trodde! fast jag måste snart klippa mig igen. Det blir så slitet även fast jag inte gör något som sliter på det! Så därför får mamma klippa mig lite oftare och bara toppa så att jag kan få mitt långa hår någon gång! Jag var ju dum nog att klippa upp det för några år sen! Gjort är gjort men nu får jag slita som fasen för att få det långt igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback