Funny

20:10:10 2012-05-14

Jo jag blir hemma i morgon med. Jag har så pass ont i magen att jag inte kommer kunna koncentrera mig. Men på onsdag ska jag gå!

Jag har kommit på mig själv med att när jag lyssnar på en låt så lyssnar jag mer på musiken än på själva texten. Som på Coldplays Glass of water, där är musiken så himla bra i refrängen att det är musiken som får mig glad! Det är väl en defekt från att vara musikestet ;) Nej men jag tycker att det är ganska fantastiskt hur en låt kan få en på bra humör och inte bara texten. Själva låten kanske är nedstämmd med musiken kan få en att bli glad! Musik har fått en ganska stor del av mitt liv vilket är ganska kul! Jag kanske inte är jätte bra på att göra själva musik biten själv men att lyssna på musik är hur kul som helst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback