God natt

22:33:49 2012-05-20

Nu ligger jag i min säng efter en lång dag med bilkörning, plugg och jobb! Jag har pluggat till ett företagsekonomi prov som jag har i morgon. Och sen lite tills matte nationella på onsdag! Sen är det redovisningar på torsdag och fredagen de tänkte jag ta på tisdag. Sen har jag kört till Örebro innan jobbet och köpte hundmat som var slut. Första gången själv i marieberg! Vilket inte var konstigt alls! Det flöt på som vanligt! När jag var klar var klockan bara fyra och jag började jobba fem så jag passade på att äta lite innan.
Väl på jobbet var det hur mycket folk som helst!! Det var kö ut till dörren och i dt'n va det kö ut till infarten! Så höll det på tills jag slutade! Jag fick stå i tvåan i dag med en annan tjej så jag slapp va själv! Men det funkade jätte bra med tanke på att det var hur mycket vilar som helst! Så nu är jag trött i både huvud och kropp! Jag har som tur är sovmorgon i morgon! Men jag är ju uppe ganska sent eftersom jag kom hem halv tio från jobbet så fet kommer vara som att gå upp tidigt -.- men det är bara att bita ihop!

Nu ska jag sova! God natt! :*

Jag känner mig lite som på bilden!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback