Happy!

16:18:58 2012-05-30

Skolan i dag gick riktigt snabbt! Vi hade som sagt ingen geografi så en lektion gick i alla fall bort ;) När vi hade matte fick vi reda på nationella provet! Jag fick G! Så himla glad! Jag gissade på nästan allt så jag trodde verkligen inte att jag skulle få G men jag hade precis 13 poäng som var gränsen för G! Så himla glad! Det känns som en stor vikt som har lyfts från mina axlar! Jätte glad!

När jag kom hem cyklade jag en sväng med Caesar. Mitt knä har spökat i dag så jag cyklade hellre än att gå. Caesar är ju den som får jobba ;)
Nu resten av dagen ska jag inte göra något alls! Jätte skönt!

I morgon ska jag först till skolan och sen ska jag träffa Frida, Emma och Linnea efter skolan. Vi ska fika någonstans i stan (kan man kalla Askersund det?) I alla fall, det ska bli jätte kul! Det var ett tag sen jag träffade alla sammtidigt!

Nu ska jag prova den nya dammsugaren mamma köpte igår! Det behövs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback