Helgen

16:00:26 2012-05-06

Fredas vart väldigt lyckat! Jag kom hem vid halv två! Vid det laget var jag helt slut! Jag hade kunnat somna mitt på golvet när jag klev ur bilen!

I lördags vaknade jag vid elva av att telefonen ringde. Då kände jag att det var dags att gå upp. Sen när jag hade gjort mig i ordning åkte jag bort till Frida för att gläta hennes hår. De skulle ha en fläta i håret någonstans på hennes dansuppvisning som var i dag.
Sen åkte jag hem och satte mig och pluggade. Det är massor i skolan just nu! Men pluggat varade inte så jätte länge innan jag tog upp genom dina ögon och läste de sista kapitlena i boken! Sen resten av dagen kollade jag på film!

I dag har jag jobbat 11-15. VIlket gick jätte bra! Jag fick stå i Dt-tvåan där man packar och delar ut maten till bilarna. Det gick jätte bra tills det kom hur många biler som helst så då fick jag byta med hon som stod i ettan så fick jag stå där i stället ;) Jag har bara stått i tvåan en gång innan så för att vara andra gången så gick det jätte bra!

Jag kom hem för tjugo minuter sen och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen plugga till gemu provet som är i morgon -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback