I morgon

18:31:35 2012-05-18

I morgon ska jag också rida! Johanna som äger Ljufur sa att jag får rida i morgon också så då passar jag på att få lite motion! Jag har inte ridit på ett halvår så vi får se hur det går! Han är tydligen en sån som hoppar till för minsta lilla och han har en väldigt smidig kropp så han kan försvinna snabbt under en! Han var hingst tills han var 5 så han har ju kvar beteendet men inte kulorna ;) Men han var jätte mysig!
Vi ska nog rida på banan så att jag får känna lite på honom. Jag vill inte kräva för mycket heller eftersom jag itne känner honom. Det ska bara bli skönt att få borsta och pyssla lite i ett stall igen! Sen får vi hoppas på att jag inte ramlar av och bryter något ben så att jag får gå gipsad resten av sommaren ;) Han är inte så jätte hög men 142 är ändå en bit att falla!

När vi var i stallet i dag kom det in en jätte stor häst! Den var mycket högre än mig i manken och jag är 169. Lägg till tio cm på det så hade du den hästens rygg ;) Den var superfin! Där kan man snacka fallhöjd!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback