I skolan

07:57:36 2012-05-30

Nu sitter jag i skolan och väntar på att det ska bli dags att börja, vilket jag göra nio -.- så jag har en lång väntan framför mig! Den senare bussen kommer in prick nio så jag kommer för sent in jag tar den så det kändes bäst att ta den tidiga i alla fall. Vi har inget direkt plugg att göra så jag kan inte göra klart något heller. Jag får väl spela lite spel på mobilen ;)

I dag ska jag inte göra något speciellt. Förutom gå i skolan då .
Såhär kommer resten ev veckan att se ut:

Torsdag: skola. Fika med Frida, Emma och Linnea efter skolan.
Fredag: skola. Örebro?
Lördag: kanska va med Emma.
Söndag: jobba 12.45-16.

Ganska lugnt med andra ord. Men det är väldigt skönt att ha sånna veckor nu!
Nästa vecka börjar estetveckorna! Vilket betyder att vi snart slutar skolan och får sommarlov! Jag har faktiskt inte planerat något särskiljt att göra på mitt sommarlov förutom att jobba! Men det blir nog fler saker sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback