I skolan

08:11:42 2012-05-02

Nu sitter jag i skolan och har första lektionen. Geografi. Jag kommer inte på så mycket mer att skriva om biståndsorganisationen jag har valt så jag kan ju passa på att blogga ;)

I dag har jag tre lektioner och får ta 13.35 bussen hem! Så himla skönt!
När jag kommer hem ska jag sätta mig och läsa! Jag vet att jag har läst boken innan men när jag har börjat kan jag inte sluta! Stephenie Meyer har ju skrivit Twilight också men Genom dina ögon tycker jag är tusen gånger bättre!
Igår hann jag läsa halva boken så i dag eller i morgon kommer jag hinna läsa ut den ;) Det är ju i alla fall ett sätt att inte sätta sig vid datorn! Så man får se det på flera sätt: Jag får läsa en sjukt bra bok igen, Och jag sitter itne vid datorn!

Nu ska jag fortsätta med geografin :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback