Klar

17:42:40 2012-05-04

När jag kom hem från skolan i dag så skjutsade jag Johan till en kompis som bor vid Markebäck. Först va det kö till stoppet vid OK. Sen på hemvägen höll jag på att inte komma ut från en väg för att det var så himla mycket bilar! Det var inte tomt en sekund på vägen! Så snacka om att det var mycket folk!
Men jag kom hem i en bit och nu har jag gjort mig i ordning för en kväll på stan med mina kopmisar. Jag vet att jag är tidig med Vampire diaries ville inte ladda -.- Så för att göra något annat så gjorde jag mig i ordning ;)

Vi ska åka mot Kumla om 40 minuter ungefär. Så får vi se hur det slutar ;)

Nu ska ajg se om Vampire diaries vill starta ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback