Musik

18:55:10 2012-05-11

I morse ringde klockan tio över åtta. Det var jätte skönt med en riktig sovmorgon! Jag tog bussen in som var framme vid tio över tio för min enda lektion. Den lektionen var ensamble. Vi började med att gissa lärarnas ålder. Sen fikade vi. Sen kollade vi på halva våran konsert som vi hade i tisdags. Andra halvan. Så jag slapp se mig. Det är något av det värsta som finns att se sig själv på film!

När lektionen var slut satte jag mig på bussen hem igen. När jag kom hem tog jag och mamma en långpromenad med Caesar. Jätte skönt! Förutom att man var nära att dö av värmeslag! Det behöver verkligen åska!

I morgon ska mamma och pappa flytta farmor så jag blir hemma själv hela dagen. Johan ska på en utbildning så jag blir helt själv. Så i morgon ska jag gå långpromenad med Caesar och plugga. Kameran kanske följer med ut också. Jag har sån lust att fota!

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik så att det ekar. Det är skönt att göra det när man vill tänka på något annat. Få in musiken i porerna liksom! Eller ja ni förstår vad jag menar ;)

Aja, jag ska låta musiken ta över!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback