Nästa vecka

22:12:09 2012-05-19

Nästa vecka kommer se ut såhär:

Måndag: Skola. Företagsekonomi prov.
Tisdag: Skola. Plugga.
Onsdag: Skola. Nationella i matte B. Rida Ljufur.
Torsdag: Skola. Engelska redovisning.
Fredag: Skola. Geografi redovisning. Vampire diaries maraton med Linnea
Lördag: Till Sara? Vampire diareis maraton med Linnea.
Söndag: Jobba 16-20.

Det blir en vecka med fullt upp vilket jag tycker är jätte jobbigt när det mesta är skolan! Men har man inget liv så har man inte ;) Nej men ett liv har jag men alla lärare tror att man bara har deras ämne och inte får några prov eller läxor i de andra! Förra veckan hade vi något varje dag! Vilket är helt sjukt med tanke på att man får ha två prov på en vecka! Men det gäller tydligen inte!

På onsdag ska jag i alla fall rida! Vilket ska bli kul eftersom det gick så bra i dag! Jag ska ta kort på Ljufur så att ni ska få se hur han ser ut! Han har dock inte tappat all sin vinterpäls så har är lite ruffsig ;) Han är ju en islänning! Jag hoppas på att ingen har bilen då så att jag slipper cykla. Det räcker med träningsvärken jag får! Jag har ju inte ridit på ett halvår så jag har ju inga muskler kvar! Vilket känns bara några timmar efteråt!
Sen tre har jag inte kunnat sitta stilla i´mer än en halvtimme innan jag har blivit stel och måste rära på mig! Men det är ju bra för då har jag ju fått motion i alla fall ;)
Förut när jag höll igång hade jag kunnat rida fyra såna pass till som jag red i dag utan problem! Men nu var jag helt slut efter ett! Blåsor på fingrarna och trött som satan i sittbenen! Jag kan slå vad om att jag har blåmärken på dom!
Jag vill faktiskt komma igång lite nu när sommaren närmar sig! Då går jag ju inte i skolan ch har lite tid över så då kan jag ju passa på att få motion!

Jag och Tracy förra sommaren




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback