Onsdag

08:55:02 2012-05-09

Igår hade vi ju konsert. Vilket gick jätte bra! Det va jätte kul att sjunga och jag fick hur mycket beröm som helst! folks föräldrar, estet treorna, de i min klass, hur många som helst! Lärarn spelade in våran konsert så vi ska få se på fredag. Jag bävar lite för det för jag glömde presentera bandet och låten -.- men s går det när man är nervös -.-.

I dag är det först skola och sen ska jag hem och städa och plugga -.- det är som sagt massor den här veckan som jag måste ta tag i -.-

Jag har precis gjort nationella i engelska och som vanligt så är jag klar först. Det är alltid lika jobbigt att gå först när alla kollar på en xD vid halv tio ska vi esteten vara borta vid folkets hus och plocka tillbaka alla grejor som vi använde igår. Sen är det företagsekonomi och lunch. Sen är det bara matte och ute idrott så får vi sluta sen! Vilket ska bli jätte skönt! Ute idrott känns inte så jätte lockande just nu kan jag säga! Det regnar som bara den!
Men jag kommer ju hem handla tidigt i alla fall och sen är det bara två dagar kvar innan helg!

Nu ska jag hitta på något att göra innan det är dags att gå till folketshus :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback