Play that funky music

14:14:39 2012-05-08

Nu sitter jag på sista lektionen innan vi slutar för dagen. Men då får jag inte åka hem får då ska det fixas med konserten! Det ska soundcheckas, kollas kläder m.m. Så vi kommer ha fullt upp!

Jag börjar bli ganska nerrvös och rädd att jag ska glömma texten till min låt som jag ska sjunga. Jag gjorde det iger och kom verkligen inte ihåg den igen! Men nu har jag gått igenom den tusen gånger så jag håller tummarna att det ska funka!

Så här kommer resten av veckan se ut:

Onsdag: Skola. Engelska nationella. Städa.
Torsdag: Skola. Engelska nationella. Psykologiprov.
Fredag: Skola. Företagsekonomi prov.
Lördag: Sova!!
Söndag: ?

Nu ska jag göra uppgiften som vi har fått ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback