Play that funky music!

07:04:33 2012-05-08

I dag är det dags för estettvåornas konsert play that funky music! Det kommer nog va jätte pittigt men först ska jag klara av skoldagen! Jag ska sjunga på en av låtarna och igår fick jag nästan panik när jag tappade texten helt på två av verserna! Det får inte hända i kväll!!
Så det blir en heldag i skolan med bara musik på eftermiddagen. Så på onsdag kommer jag va helt slut! För efter konserten ska vi plocka undan och städa m.m. Så jag kommer kanske hem vid elva om jag har tur -.- jag som brukar lägga mig nio för att orka och det är knappt så att jag orkar då -.- men på fredag får jag lång sovmorgon! Ända till tio över åtta! Samma på torsdag fast få till sju. Men det är fortfarande en sovmorgon :)

Nu är det dags att åka mot skolan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback