Sista dagen

13:39:42 2012-05-20

I dag är det ista dagen innan skolan börjar igen. Känns lite jobbigt för timmarna har bara susat förbi! Man jag har lyckats få lite gjort i alla fall! Jag har pluggat matte och företagsekonomi.

Jag har världens träningsvärk i dag! Fast det är inte så konstigt! Jag har ju inte ridit på ett halvår och då hoppar jag upp på en ponny som jag inte känner alls och rider ett dressyrpass! Jag går nu som en gamal kärring med höftproblem! När jag gick förbi mamma på nedervåningen förut började hon skratta åt mig -.- Kul för mig som ska jobba fyra timmar i dag -.- Jag får hålla tummarna för att jag får stå i DT-ettan så slipper jag gå så mycket ;)

Jag var ute och fotade förut i trädgården. Här är några av bilderna!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback