Slappt i skolan

18:25:53 2012-05-31

I morse hade jag sovmorgon till halv elva. Vilket betyder att jag kan sova till tio över åtta! Så himla skönt! Men kunde jag sova? Nej! Jag vaknade sju och var klarvaken -.-
Sen har skolan varit väldigt soft! Först företagsekonomi då vi bara renskriver våran allra sista uppgift! Eller Mysan skriver, jag halvläser det vi ska renskriva sammtidigt som jag smsar och Lotta hånglar med Posten ;) Givande lektion, men vi är snart klara så något borde vi göra rätt ;)
Sen var det lunch och sen svenska, då vi kollar på en svartvit gammal film. Vilket resulterade i massagetåg!
Sen var det håltimme och sist men inte minst musikproduktion. Då vi pratade hela lektionen.
Sen satte jag och Emma oss på bussen för att åka och möta Frida och Linnea. När vi var framme gick vi till tutingen och va där till sex ungefär.

Och nu sitter jag hemma efter en väldigt lugn dag!
I morgon kommer nog bli ganska lik den som var i dag! Först sovmorgon, sen idrott sen ensamble och sen företagsekonomi.
Efter skolan ska jag till Örebro och köpa lite kläder som jag behöver ha nu :)

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Jag och min älskade kamera med miniobjektivet om man jämnför med det nya ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback