Snart

15:23:12 2012-05-22

Skola i dag som vanligt vilket har segat sig fram något enormt! På slutet hade vi en föreläsning om hur man söker jobb i två timmar. Den tiden spenderade jag med sms, spel och prat. När vi hade slutat mötte jag Frida och Gus. Då gick vi mot Gus bil då även Linnea kom. Sen fick jag skjuts hem av Gus. Det blev mycket skratt och gamla minnen! Vilket jag tycker är jätte kul att prata om!

Det har blivit så himla fint väder nu också! Jätte skönt! Det är nog det som driver mig frammåt just nu! Det fina vädret och att det snart är sommarlov! Det är inte jätte mycket jobb kvar i skolan hellNågon företagsekonomi grej, Matte nationella, geografi seminarium, engelska redovisning. Sen är allt för den här terminen över! Fast estetveckorna som börjar någon dag nästa vecka kommer ta musten ur en helt! Man blir helt slut även fast vi första dagarna bara sitter på en stol! Men det är ju kul också!

Nu ska jag plugga lite till nationella i morgon :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback