Sol

12:46:09 2012-05-01

Virusskyddet kol inte igår så i dag försöker jag sysselsätta mig på bästa sätt ;) därför blir det också bloggning från mobilen :)

I morse vaknade jag vid nio och kände att det var dags att gå upp. Så jag åt lite frukost och tog sen med min boken genom dina ögon ut i trädgården och började läsa. Jag har läst boken tre gånger innan men det gör inget alls att jag läser den igen ;)
Sen satt jag både där ute på gräsmattan och inne och läste tills tolv ungefär då jag tog en promenad till netto. Väldigt skönt faktiskt!
Jag såg i deras reklamblad att de hade billiga converce skor så jag passade på ;) det fanns ju lila! Sen handlade jag bröd (jag är hemsk att handla frukost till för jag kan aldrig bestämma mig vad jag ska ha) och vindruvor som. Det fick jag pengar av mamma för. Sen passade jag på att köpa en glass också! Vilket inte var helt del för det var jätte varmt!

Igår åkte hela familjen ut till hargeuddar och åt grillat på kvällen. Riktigt mysigt! Jag fick motionera kameran också så så fort jag kan vara ute på internet på datorn igen så kommer de upp på bloggen ;) jag lyckades få jätte fina bilder på en uggla! Vilket inte är varje dag man ser 5 meter framför än!
Det blev en mysig kväll i alla fall :)

Nu ska jag fortsätta läsa boken :)

Bilden är från igår när jag satt ute på altanen och gjorde matte ;) inte varje dag man kan ha shorts på sig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback