Sunny

19:01:43 2012-05-24

I morse gick jag upp tidigt och åkte till skolan fast vi hade sovmorgon till halv elva. Jag och Mysan skulle spela in våran sång till låten vi har gjort. Vilket var ganska kul för det blev mycket tabbar! xD Efter det var det företagsekonomi och sen lunch. Sen Svenska där vi kollade på en svartvit film. Sen var det engelska redovining och sen musik. Vi fick sluta tidigare från musiken eftersom vi var klara med våran låt så jag hann ta den tidiga bussen hem. Sen jag kom hem har jag knappt gjort något alls! Vilket är skönt! Jag har dammsugit men det räknas inte ;)

I morgon ska Linnea med mig hem efter skolan för vampire diaries maraton. På lördag ska jag till Sara och på söndag ska jag jobba. Så i helgen kommer jag ha fullt upp ;)

Nu ska jag gå ner och äta lite :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback