Torsdag

19:52:49 2012-05-03

Igår fick jag ett sms av Frida som frågade mig om jag ville äta glass i hamnen med henne och Linnea. Så jag la ifrån mig boken och började gå mot stan. Vi satte oss i hamnen och åt en glass innan Linnea åkte hem till sig och Frida och jag till mig. Sen skjutsade jag henne till tandläkaren. Efter det satte jag mig såklart och läste ;)

I dag var det först skolan och sen följde Linnea med mig hem för att plugga. Vi fick ganska mycket gjort faktiskt! Sen har jag läst och skjutsat Johan och hans kompis till stan och hem igen ;)

I morgon är det först skola och sen ska jag ut på krogen med några kompisar för färsta gången! Ska bli jätte kul! Däremot kan jag verkligen inte komma på vad jag ska ha på mig! Men det ordnar sig nog! :)

Nu ska jag läsa ;)

Här är bilderna jag tog för några dagar sen :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback