Vill ha

23:14:26 2012-05-16

Något som jag skulle vilja ha just nu är en boxningssäck! Som jag kan slå på när jag blir sur! Så att mitt humör får gå ut över en säck i stället för att jag blir otrevlig mot en människa! Jag slår absolut inte människan som man´gör med säcken men jag får ur mig min ilska på ett bättre sätt än att skada någon med ord. Det är ju bra träning också ;)
Just nu mår jag riktigt bra, men det finns ju stunder då en boxningssäck verkligen behövs!  De är ganska dyra så jag ska spara lite och sen köpa en! Jag har en i sikte!

Nu ska jag gå och sova!

God natt♥

Abilica Box set


Haha, en boxningssäck skulle vara grymt att ha ibland ;-) <3

2012-05-17 // 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback