Äntligen fredag!

06:19:53 2012-11-16

Nu är det äntligen fredag! Men dagen kommer bli grymt seg! Jag får ingen sovmorgon för vi ska öva ensamble med min grupp på morgonen. Men bara halva min grupp kommer förmodligen komma för så blir det jämnt! Sen är det prov i marknadsföring. Sen svenska. Sen lunch och sista rättskunskap. Det kommer bli jäkligt segt! Efter Rättskunskapen ska jag vänta i ungefär en halvtimme och sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till hennes jobb och hämta element som vi har beställt därifrån. Sen vid halv fyra är det utvecklingssamtal -.- hatar sånt! Man sitter där och stirrar ner i bordet medan mamma och pappa pratar på!

På kvällen ska jag kolla på ett nytt avsnitt av vampire diaries och sen vänta på att Andreas ska komma hit. Han ska till en kompis först så ska han sova hos mig sen. :)
På lördag har vi varit tillsammans i 5 månader! <3 Tiden går så himla snabbt!

Igår så åt jag, Andreas, Lotta och hennes Andreas på god smak. Det va jätte mysigt! Jag stannade kvar och tog nästa buss så umgicks vi lite längre och jag fick träffa mitt hjärta. Vi har knappt träffats alls den här veckan :( men i dag ska jag få träffa honom! :*

Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och åka med pappa till bussen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback