Fredag!

14:59:52 2012-11-23
Nu är det äntligen fredag efter en vecka som har segat sig fram! Visst jag hade en lektion både onsdag och torsdag men det har ändå känts som en evighet! 
 
Idag fick vi sluta nästan en timme tidigare från våran sista lektion så jag hann med den tidiga bussen hem. Eller jag till Andreas ;) Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma med bussen så ska jag gå och möta honom. Innan det är dags för det ska jag läsa lite i en svenska bok som ska vara klar på fredag. 
 
I morgon ska jag och Andreas till Örebro och handla lite julklappar. Vi ska också hämta min dator som äntligen förhoppningsvis är hel och funkar som den ska! Det ska bli jätte skönt och slippa låna någon annans dator om man ska göra något skolarbete eller något sånt! Jag ska också hitta lite kläder som jag kan ha på mig till luciatåget. Sen får vi se om jag lyckas hitta julklappar till alla som ska köpas till, vi får se. 
 
Nu ska ajg sätta mig och läsa i boken :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback