Fredag

11:41:36 2012-11-09

I dag börjar skolan 12.25 så jag skulle få sova tills 10. Andreas den stackaren gick upp 20 över 5 och inte iväg till skolan. Jag vaknade vid nio och kunde inte somna om. Så jag gick upp då och gjorde mig i ordning i snigelfart! Jag gick en promenad med Caesar i det fina vädret också. Sen skjutsade jag mamma till hennes kompis innan jag inte och lämnade bilen på verkstaden för tredje gången. De har inte fixat det dom ska ha gjort innan så nu blir det tredje gången gillt! Hoppas dom fattar vad din ska göra den här gången! Jag ska hämta bilen efter skolan igen och då hoppas jag att dom har gjort det dom ska!

I eftermiddag kommer Andreas och hämtar mig så ska jag sova hos honom. På lördag kommer förmodligen hela familjen till honom på mat.

Nu känner jag att jag börjar bli trött så jag ska försöka kolla på vägen :)

Mina två favoritkillar igår :* och bild från promenaden med Caesar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback